dissabte, 21 de maig del 2011

REFLEXIONANT EL DIA DE REFLEXIÓ

Passarà que guanyaran, El Roto ho va resumir de manera genial en la seva vinyeta, n'hi ha que no voten que fitxen, però com en "el que el vent s'endugué" "poso a déu per testimoni que mai més votaré amb la pinça al nas! ".




Si guanyen que guanyin, em sembla increïble que hi hagi votants per tant corrupte però ... jo no penso votar més perquè no surtin, estic farta de que el meu vot serveixi per a salvar bancs, retallar sanitat i ensenyament, pagar cotxes oficials i dir "sí senyor" al FMI.

Sé que si jo no els voto, i en aquest cas jo inclou a molta gent, no guanyaran aquestes eleccions, però jo (nosaltres) ja hem guanyat.

Alguna cosa bona sortirà d'aquests dies al carrer reclamant el que en justícia és nostre, hem posat el límit, hem deixat les coses clares.

Hi ha molt per refundar: els partits amb els seus privilegis, els inacceptables sindicats; molt per revisar: el repartiment de subvencions, l'opacitat dels comptes, l'assumpció de la culpa pels veritables culpables de la crisi; molt que reclamar: la reforma de la llei electoral, la defensa de l'Estat del benestar, més impostos per als que més tenen i més ajudes per els que menys ....

Aquests dies ens han servit per descobrir a gent molt interessant, hem llegit, debatut ...

Potser a partir d'ara haurem d'actuar amb més imaginació, estem en un nou moment, per què estancar-nos en velles fronteres? hem entrat de sobte en la globalització, no només ells, el mercat i els grans capitals, poden gaudir-ne per fer el que els dóna la gana, nosaltres l'hem descobert, ens obre nous horitzons ... aprofitem l'esclat de comunicació, potser encara no sabem com però ho anirem descobrint!


I el diumenge..........


1 comentari:

  1. Crec que la gran revolució que s'està produint és precisament la consciència que som protagonistes, i ho som més del que ens pensem.
    Cal no aturar-nos.

    Espero que et milloris! Una abraçada.

    ResponElimina